Čo je Zásielkovňa?
Zoznam výdajných miest
Ako to prebieha?
Pri objednávke v eshope si vyberte pobočku, ktorú máte najbližšie.
Hneď ako odovzdáme tovar k preprave, tak vám Zásielkovňa pošleme email s trasovacím číslom. Cestu vašej zásielky tak môžete sledovať online.
Po doručení zásielky na vami zvolené výdajné miesto vám Zásiekovňa pošle SMS a e-mail s heslom. Od tejto chvíle si ju môžete kedykoľvek do 7 dní vyzdvihnúť.
Zásielku si môžete vyzdvihnúť kedykoľvek od okamihu získania hesla. Alebo po ňu napríklad niekoho poslať – nemusíte nám ukazovať občiansky preukaz, stačí vedieť heslo.
Pokiaľ akurát cez týždeň nemáte čas, žiadny stres: proste pošlite spätnú SMS Zásielkovni a lehotu Vám zdarma predĺžia až na 21 dní.
Doručený tovar si môžete priamo na pobočke rozbaliť a prípadne vrátiť späť, ak sa vám z nejakého dôvodu nebude pozdávať.
Zákaznícky servis Zásielkovne
Radi vám po telefóne poradia s vyzdvihnutím zásielky alebo napríklad s nájdením pobočky. Linka však nieje na náš eshop nijak napojená, ohľadom tovaru či našich služieb Vám neporadia.
Telefón: +421 221 201 135
Prevádzková doba: Po – Pia: 09:00 – 18:00